Stadig dukker det opp nye typer sosiale medier, programvarer og digitale løsninger som lover økt kjennskap og salg. Når budsjetter og ressurser er begrensede er det vanskelig å vite hva man skal satse på. Overordnet har du fire alternativer: Du kan velge det trygge alternativet og stå i ro, vente på alle beviser før du tar en avgjørelse, henge deg på den siste trenden uten å vite hvorfor, eller bare prøve deg frem og forsøke å forstå hva som fungerer. Kongsberg Digital har valgt det siste.
I Kongsberg Digital står innovasjon og grensesprengende nyskapning sentralt. I foredraget forteller Mathilde fra Kongsberg Digital om deres erfaringer med å markedsføre ny og transformerende teknologi til tungindustri. Markedskommunikasjonen står ovenfor utfordringer som blant annet å bygge kunnskap om komplisert teknologi til et mer eller mindre umodent marked. Innovasjon og grensesprengende nyskapning er sentralt.
Velkommen til et motiverende foredrag om å tørre å satse innen B2B digital markedsføring.
Om foredragsholder:
Mathilde Vik Magnussen er direktør før kommunikasjon og markedsføring i Kongsberg Digital. Fokuset til Mathilde ligger på å spisse markedsføring og kommunikasjon mot industrielle nisjemålgrupper, hvor hun har tatt i bruk flerkanalstrategi for å oppnå bevisstgjøring og vekst internasjonalt. Hun har ansvarsområder innenfor selskaps- og produktkommunikasjon, selskap- og produktmarkedsføring, drift og utvikling av digitale kanaler og web, digital markedsføring og internkommunikasjon.
Arrangement gjennomføres i tråd med gjeldende råd om smittevern. Om du er syk eller har symptomer på Covid-19 er det viktig at du melder deg av arrangementet og holder deg hjemme.
Dersom arrangementet er fullbooket anbefaler vi at du sjekker igjen 1-2 dager før arrangementet avholdes. Erfaringsmessig kommer det avmeldinger de siste dagene.