I løpet av det siste 10-året har bruken av miljø- og klima-argumenter i markedskommunikasjon økt kraftig. Case som Toyota Prius, Choice Hotels med Petter Stordalen i spissen og Øyafestivalen har vist oss at det er mulig å kommunisere miljø på forskjellige måter, men hvordan vet vi hvem og hvor godt vi treffer når vi vinkler et grønt budskap på en bestemt måte?
TNS Gallup presenterer spennende ny innsikt fra Klimabarometeret. Vi viser ferske tall og trender for hvordan nordmenn tenker miljø, samt en ny kvantifisert segmenteringsmodell for kommunikasjon av miljø-budskap i det norske markedet. Vi vil også presentere cases som illustrerer hvor vanskelig det kan være å treffe riktig med et grønt budskap, og hvordan en bedre forståelse av «markedet» for grønn kommunikasjon kan gjøre oss til bedre markedsførere.
Litt å bite i til morgenkaffen fra kl. 7:45
Arrangement gjennomføres i tråd med gjeldende råd om smittevern. Om du er syk eller har symptomer på Covid-19 er det viktig at du melder deg av arrangementet og holder deg hjemme.
Dersom arrangementet er fullbooket anbefaler vi at du sjekker igjen 1-2 dager før arrangementet avholdes. Erfaringsmessig kommer det avmeldinger de siste dagene.