Ronny Kjeserud fra Carat er brennende opptatt av dette temaet og mener at markedsføreren går i retning av å bli en «Chief Customer Experience Officer» fremfor «Chief Marketing Officer», der man i større grad ser på hvordan de enkelte kontaktpunktene med kundene forsterkes og brukes for å bygge en opplevelse som gir kunden et grunnlag for å forbli kunde og ikke minst snakke om sin opplevelse med andre potensielle kunder. Det betyr også at de som kan mest om kundene sine og utnytter denne kunnskapen på best mulig måte vinner kampen om kundene.
Ronny er strategisk direktør i Carat Norge. Han er utdannet sivilmarkedsfører fra Norges Markedshøyskole/BI og har etter utdanning fra London Business School. Ronny er mye brukt som foredragsholder og er svært engasjert i arbeid i faglige fora. Han har tidligere vært merkevaredirektør i Telenor Norge og ansvarlig for djuicemerkevaren globalt. Ronny har også jobbet som Markeds- og PR-sjef i Levi’s, ansvarlig for «presearch, trends & StrategicProperties» i Coca-Cola Nordic & Northern EurasiaDivision, konsulent/planner i McCann og rådgiver i TNS (den gangen Norsk Gallup Institutt)
Arrangement gjennomføres i tråd med gjeldende råd om smittevern. Om du er syk eller har symptomer på Covid-19 er det viktig at du melder deg av arrangementet og holder deg hjemme.
Dersom arrangementet er fullbooket anbefaler vi at du sjekker igjen 1-2 dager før arrangementet avholdes. Erfaringsmessig kommer det avmeldinger de siste dagene.