NetCom er et eksempel på en bedrift som har tatt en kritisk forreningsprosess ut i sosiale medier, nemlig kundeservice.
På møtet vil Espen Thoresen, Engagement Manager CRM i NetCom snakke om hvordan NetCom startet opp dette arbeidet, hvilke erfaringer de har med å bygge
lojalitet og tilby kundeservice gjennom sosiale medier, og hvordan de jobber med å optimalisere denne tjenesten i samarbeid med kundeservice og markedsføring gjennom andre kanaler.
Erlend Espedal fra TNS Gallup vil også presentere noen interessante resultater fra KSIndeks, som er Norges største kundesenterundersøkelse.
I tillegg vil Gry Ljøterud fra Econa presentere Econas nye medlemssatsing på sosiale medier; Mitt Econa.
Møt opp til en lærerik og inspirerende ettermiddag!
Mat og mingling fra kl 17:00
Merk - møtet avholdes på Holbergs Terrasse Konferansesenter, Stensbergsgaten 27 (Holbergs Plass)
Arrangement gjennomføres i tråd med gjeldende råd om smittevern. Om du er syk eller har symptomer på Covid-19 er det viktig at du melder deg av arrangementet og holder deg hjemme.
Dersom arrangementet er fullbooket anbefaler vi at du sjekker igjen 1-2 dager før arrangementet avholdes. Erfaringsmessig kommer det avmeldinger de siste dagene.