Dette arrangementet er flyttet fra 21. jan til 24. februar.
2020 har vært et svært annerledes år, og vi forventer også at markedsplanleggingen for 2021 vil være utfordrende og må ta høyde for ulike scenarioer. Vi har stilt spørsmålet:
"Hvilke innspill og konkrete tips har du som kan bidra til at våre medlemmer kan lykkes med å optimalisere både markedsplanen og arbeidet med markedsplanen i annerledesåret 2021?"
Vi har fått med oss dyktige eksperter fra ulike områder:
- Nina Riibe, adm.dir. i Econa, samt bred erfaring fra ledelse og styrer i flere organisasjoner og selskaper.
- Paal Fure, et kjent navn i Norge og nå CEO for både Norge og Nord-Europa i den internasjonale markedsføringsgiganten Dentsu.
- Astrid Valen-Utvik har blitt kåret både som en sosiale medier-ildsjel samt en av Norges mektigste kvinner innen media og kommunikasjon. Selskapet Valen-Utvik AS leverer ulike konsulenttjenester knyttet til sosiale medier.
- Anders Mamen, høyskolelektor i markedsføring og studieprogramleder for bachelor i administrasjon og ledelse på nett hos Høyskolen Kristiania.
- Pål Silseth, prosjektleder for Norsk Kundebarometer (BI) siden 2000 og Høyskolelektor Institutt for markedsføring Handelshøyskolen BI.
- Amund Bråthen, senior rådgiver i Kantar som er et av verdens største innsikts- og rådgivningsselskaper.
- Tina Rødahl er ansvarlig for LinkedIn Marketing Solutions i Norge gjennom deres partnerskap med AdColony. Hun er også ambassadør for LinkedIns B2B-Institute som samarbeider med akademia for å studere effekten av B2B-merkevarebygging.
- Mathilde Vik Magnussen, direktør for kommunikasjon og markedsføring i Kongsberg Digital/Kongsberg Gruppen med fokus på markedsføring og kommunikasjon mot B2B målgrupper gjennom flerkanalsstrategi.
- Frederik Aune Guttormsen er markedssjef og en av fire gründere i Netthandelsgruppen hvor han primært jobber med strategi, utvikling og operasjonalisering av growth hacking og teknologi.