Studieløp

Markedsføring og kunderelasjoner

Hvordan blir du kundens foretrukne valg – og bygger relasjoner som varer? Denne fordypningen gir deg kunnskapen og verktøyene du trenger for å skape sterke merkevarer og lønnsomme kunderelasjoner.

Les mer og søk her

Pris

Medlemspris

Partner

BI Executive

Type

Studieløp

Fagområde

  • Markedsføring og kommunikasjon

Læringsmål

Oppgradert

Varighet

1 år

Fordypningen Markedsføring og kunderelasjoner gir deg 30 studiepoeng og består av fire nettkurs som kombinerer teori med praktisk innsikt. Du lærer hvordan du kan utvikle en tydelig merkevare, bruke digitale verktøy effektivt, forstå kundens atferd og bygge lønnsomme relasjoner i bedriftsmarkedet. Undervisningen gir et helhetlig perspektiv moderne markedsføring, med fokus både strategi, psykologi og teknologi.

Fordypningen passer for deg som:

  • jobber med salg, markedsføring eller kunderelasjoner

  • har en markedsføringsfunksjon i virksomheten din

  • ønsker faglig oppdatering innen markedsføring

  • vil kombinere fleksibel nettundervisning med jobb og annen aktivitet

Gjennomføring
Undervisningen foregår 100 % digitalt og kombinerer direktesendte webinarer med varierte læringsaktiviteter og caser via læringsplattformen. Fordypningen består av fire kurs, to høsten og to våren. Hvert kurs avsluttes med en eksamen – enten individuell eller i gruppe. Kurset Digital tools and technologies in marketing undervises engelsk, de øvrige kursene er norsk.

Du får 30 studiepoeng og kan ta fordypningen som enkeltkurs eller inkludere den i en Bachelor of Management. Econa-medlemmer får refundert 5 % av studieavgiften.

Relevante kurs