Motivasjon bak atferd
Det er ikke hva kunden gjør som er poenget. Det er hvorfor de gjør det. Ja, produktet ditt blir kjøpt – men hva er motivasjonen bak? Bli med Econa på et inspirerende medlemsmøte hvor du får lære mer om norske segmenter og deres psykologiske profil basert på ny og oppdatert forskning.

På scenen vil du bli presentert innsikter fra en norsk database på 20,706 mennesker som har svart på 8.000 spørsmål. Du vil få konkret metodikk du kan bruke med en gang du kommer tilbake på kontoret. Du vil også bli inspirert av praktiske eksempler fra Norge og internasjonalt.

Kristian W. Majer
Alt dette vil Kristian W. Majer fra Motivation Branding fortelle mer om. Majer har jobbet i over 45 land med merkevarestrategier for merker som IKEA, Carlsberg, Coca-Cola, Danone, reMarkable, VG, Autostore, Nettbil og mange flere. I tillegg jobber han som visiting professor og foreleser på MBA nivå.

Even Fusdahl Hulleberg
Vi får også besøk av den norske suksesshistorien Recharge Health. De har fått med seg noen av verdens største, norske stjerner som deres ambassadører: Martin Ødegaard, Casper Ruud og Suzann Pettersen for å nevne noen. På scenen får du høre fra CMO Even Fusdahl Hulleberg som skalerer selskapet i Skandinavia og globalt. Even skal fortelle om sin reise fra å tidligere se sine kunder som kategorikunder, mens de nå bruker motivasjoner for vekst. De vil ta med praktiske eksempler på alt fra «fuck ups» til suksesser, som vi alle kan lære av.
Det er bare til å glede seg til et energisk, kunnskapsrikt, tankevekkende og morsomt seminar med Econa den 21. januar!
Agenda
14:30 Velkommen til medlemsmøte
14:35 Introduksjon Motivation Branding og Recharge Health
14:38 Motivation Branding - metodikk, data og innsikt
15:15 Recharge Health - implementering, suksesser og fuck ups…
15:35 Motivation Branding - merkevarestrategi med eksempler
15:50 Spørsmål fra salen
16:00 Takk for i dag
Dørene åpner kl. 14:00 med tid for en matbit og mingling, foredraget starter presis kl. 14:30 og vil streames direkte.
Velkommen!